HÍREK

Éjszakai túra

2023. szeptember 29-én a Visegrádi-hegységbe látogattunk el a kollégiummal szarvasbőgést hallgatni. Az éjszakai túrára tíz fővel indultunk el 20:00 órakor a kollégiumból. Pomázról 22:00 órakor indítottuk a túrát Dobogókőre. Az erdőn keresztül éjfélre értünk fel Kő-hegyre, ahol gyönyörű kilátás fogadott minket. A sötétben csak a zseblámpák világítása látszódott, bár volt olyan hely, mint például a völgy, ahol a hold fénye világította meg utunkat.

A menedékházhoz érve pihentünk egy kicsit, mindenki elfogyasztotta hozott ennivalóját, majd mentünk tovább az útvonalon. A Vasas-hasadéknál a tanár úr és a fiúk lementek a pókokkal teli hasadék aljába. Sok érdekes információt tudhattunk meg túravezetőnktől. A Lajos-forráshoz érve egy szülinapi buliba csöppentünk bele. Itt megtöltöttük kulacsainkat a forrás friss és tiszta vizéből.

A Sikárosi-rét után következett a Királykúti-völgy, majd a Királykúti-pihenő, ahonnan már csak kb. 200 m szintemelkedés választott el minket céltól. Körülbelül reggel 7-re értünk fel Dobogókőre, ahol egy csodálatos napfelkeltében volt részünk.

Összességében szuper túra volt, többször hallhattunk szarvasbőgést is. Remek csapat, útvonal és túravezető! Ajánlom mindenkinek.

Forrás Szilárda
tanuló

További fotók is megtekinthetők az alábbi képre kattintva